Riihimäen seudun Vapepa paikallistoimikunta

Riihimäen seudun paikallistoimikunta on osa koko Suomen kattavaa vapaaehtoisten muodostamaa pelastuspalvelua ja se on perustettu jo vuonna 1964. Tänä päivänä Riihimäen seudun Vapepa muodostuu 15 eri jäsenjärjestöstä, jotka muodostavat saman verran itsenäisiä ja koulutettuja hälytysryhmiä. Tähän valmiusverkostoon kuuluu paikallisesti yli 100 henkilöä.

Riihimäen seudun Vapepa paikallistoimikunnan toimialueena on Riihimäen kaupunki sekä Loppi ja Hausjärvi. Autamme tarpeen mukaan myös muita paikallistoimikuntia Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen ja pohjoisen Uudenmaan alueella

Hälytysryhmmämme edustavat seuraavia toimialueita: viestintä, ensiapu, etsintä, henkinen tuki, kuljetus, lastenhoito, majoitus, muonitus, kotimaan apu, vedenalainen etsintä ja pelastuskoiratoiminta.

Toimintaa luotsaa

Puheenjohtaja Juho Aarnio

Varapuheenjohtaja Kirsi Kanth

Sihteeri Vappu Vesikukka